Direct e-mailings naar corporate meeting planners: nieuwe look, nieuwe tarieven

Met de komst van GDPR in 2018 past CORPORATEPLANNER.be de look aan van zijn direct e-mailings. De mailings worden enkel nog in eigen stijl verzonden, met CORPORATEPLANNER.be als afzender.

Daarnaast willen we je als klant ook stimuleren om geen a tot z-verhalen te mailen. Durf te kiezen: stuur concrete tips, arrangementen, een specifieke uitnodiging, zet je brochure in de kijker. Hieronder 3 concrete voorbeelden van onze nieuwsbrievennieuwe stijl.

STUUR INSPIRERENDE TIPS

Golden Tulip Westduin koos voor een korte beschrijving van het hotel, en leidde de lezer meteen naar de vergaderarrangementen, de teambuildingmogelijkheden, de kamers, een video ... Hou de ellenlange teksten op stal, kies je speerpunten, verleid met een richtprijs en verpak alles in doorkliks recht op doel af!

>> Bekijk het voorbeeld

LAAT JE BROCHURE OPVRAGEN

Heb je net als Meet in Oostende een nieuwe vergaderbrochure, teambuildinboekje of seminariekit uit? Daar is veel werk in gekropen. Het is nu zaak om die zo breed mogelijk verspreid te krijgen. In een brochuremailing raden we aan om maar één boodschap mee te geven: de brochure opvragen.

>> Bekijk het voorbeeld

NODIG ONZE LEZERS UIT OP JE EVENT

Net als bij de brochuremailing raden we aan om hier voor één boodschap te kiezen: het event zelf en niets meer. In onze uitnodigin voor Inspiration Brussels lees je niet veel proza, maar vooral een opsomming van het wie, wat, waar, wanneer. Met hoogstens nog hét ultieme argument voor de lezer om te komen.

>> Bekijk het voorbeeld

Interesse in de tarieven van de direct e-mailings nieuwe stijl?

Bel ons vandaag nog op +32 9 329 02 73, stuur een mail naar info@tourismmarketinggroup.be of stel je vraag via onderstaand formulier. We sturen je meteen de infokit direct e-mailings toe.